Christina Linnea Örtendahls Blogg

Statsvetare & omvärldsanalytiker granskar dagsaktuell politik med glimten i ögat

torsdag, mars 01, 2007

Anonyma spydigheter

De anonyma kommentarerna på bloggen Kiwis tankar om Universum. Å lite till fortsätter. Den senaste måste ha tillkommit i tisdags kväll, d v s efter avslutat sammanträde med byggnadsnämnden i Ängelholm.

Varför väljer man (ni) att skriva anonyma kommentarer direkt adresserade till mig på en blogg som inte har något som helst samband med mig. Vad är målet och vad är syftet och vilket resultat förväntar ni er? Valet av metod och material för kampanjen tycks klart; åtminstone för närvarande.

1 Comments:

  • At fredag, 02 mars, 2007, Blogger ianric said…

    Jag betackar mig för att du (felaktigt) pekar ut mig. Om du hade läst lite mer noggrannt hade du upptäckt att bakom signaturen "Intelligent golfare" döljer sig Conny Prisell. Eller försöker du insinuera att det skulle vara jag som skickade det anonyma brevet?

     

Skicka en kommentar

<< Home