Christina Linnea Örtendahls Blogg

Statsvetare & omvärldsanalytiker granskar dagsaktuell politik med glimten i ögat

lördag, maj 03, 2008

Det har blåst hårt (både bildligt och bokstavligt) det senaste dygnet. Ett litet tack till mina besökare.

Eftersom det blåst särskilt hårt (både bildligt och bokstavligt) det senaste dygnet tänkte jag bara ta tillfället i akt att passa på att tacka mina läsare som har hälsat på det senaste dygnet och som jag kan identifiera från följande nätverksplatser:

Region Skåne, Riksdagen, Sveriges Radio AB, Expressen AB, 4 K, Ford Motor Company, Göteborgs universitet, Hemocue AB, Laholms kommun, Landskrona kommun, Moderaterna i Malmö stad, Öhrlings PricewaterHouse AB, Varbergs kommun, Västerås/Mälarenergi, WM-data, Helsingborgs Dagblad, City of Malmo, Riksdagens förvaltningskontor, Stadsledningskontoret, Alma Media, Pharmacia Biotech, Banverket, Borås Energi, Dansk Kabel tv, Deutsche Telekom, Eon Nordic, Värnamo Community, Enköping City Net, Expressen AB, Falu kommun, Random House Group, Grönbergs Advokatbyrå, Göteborgs universitet, Göteborgs stad, Gunnebo Industrier, Hagströmer & Qviberg Fondkommission AB,Hatec Medical AG, Jönköpings kommun, Kalmar kommun, Landstinget i Värmland, Malmö universitet, Öresundsbron, Österåkers kommun, Sigtunaskolans Humanistiska Läroverk, University wide area network, Tulldata, Swedish University of agricultural sciences.

Det känns helt otroligt att sitta här ute på landet i Sverige och inom ett dygn ha hundratalet besökare, inte bara från övriga delar av vår nation, utan även från Egypten, Norge, Finland och USA. Jag vill givetvis tacka er privata besökare som jag inte kan identifiera mer än som enskilda privata besökare. Ni är väldigt välkomna till min blogg. Jag önskar er en trevlig helg! Det verkar i alla fall här i södern bjudas på grillväder! Äntligen...

...för övrigt anser jag att det bör sättas upp bommar på Järnvägsgatan samt att Nybrovägen och Klittervägen bör öppnas för genomfartstrafik!

Etiketter: , ,